15. výročie spoločnosti | Auto-Impex
NissanGT-RFiatFiat ProfessionalAbarthIvecoOK TrucksIrisbusIveco Magirus

15. výročie spoločnosti


AUTO-IMPEX oslávil pätnáste narodeniny vo veľkom štýle

Spoločnosť AUTO - IMPEX v štvrtok oslavovala svoje pätnáste narodeniny. Veľkolepý program v divadle Aréna spojený s následnou garden party si prišlo vychutnať 400 návštevníkov.

Zvuky autodielne na pódium preniesla tanečná skupina Jara Moravčíka- ATAŠÉ vo svojom dynamickom vystúpení. Po tanečnom čísle prišlo spevácke – deti z detského domova Slon zaspievali pesničky plné vďaky a radosti. Pri príležitosti 15. narodením firma domovu darovala auto, v ktorom sa Sloníčatá môžu rýchlo a bezpečne presúvať – Nissan NOTE.

Skladba ponuky automobilov sa symbolicky preniesla i do hlavnej témy programu - "večer troch národov". Inteligentné a do detailu prepracované japonské Nissany reprezentovala pestrá Kimono-show. Pre túto príležitosť organizátori pozvali dvadsaťšesťčlennú skupinu umelcov priamo z Japonska, ktorí za pomoci slovenských modeliek ukázali prierez kultúrou z Krajiny vychádzajúceho slnka. Fiaty a Ivecá si mohli návštevníci predstaviť pri známych talianskych áriách v podaní tenoristov Tomáša Juhása, Ľudovíta Ludlu a Jozefa Kundláka, ktorých na klavíri sprevádzal Ján Szalay. A slovenskú kvalitu zastupovala kapela, na ktorej vyrástli viaceré generácie – Elán spestril slávnostný večer starými hitmi. Na záver zaspieval slávnostnú hymnu k 15 jubileu zloženú len na túto príležitosť Bratislavský chlapčenský zbor. A že 15 rokov úspechov čisto slovenskej firmy je naozaj veľké výročie, potvrdil aj veľkolepý ohňostroj nad Dunajom.

Oslava jubilea pokračovala do neskorých  nočných hodín – veď pätnásť môže mať firma i človek len raz za život. „Najviac si na tomto výročí vážim to,  že sme sa ho  vôbec dožili. A dokázali sa dostali na tú úroveň, na ktorej sme. Šírkou sortimentu predávaných áut a ponúkaných služieb sa nám podarilo vybudovať spoločnosť, ktorá je lídrom na trhu,“ vyznal sa Július Hron. A čo si praje do budúcna? „Pre nás sú zmyslom zákazníci, veď keby nebolo ich, nie sme ani my. Preto sa budeme snažiť robiť pre nich ešte viac než doteraz, aby sme si ich udržali, boli lepší a išli s dobou. To znamená, že budeme rozvíjať služby, zveľaďovať prevádzky a zväčšovať vedomosti našich zamestnancov.“